Kas bendro tarp laikrodžių dizaino ir „Instagram“?
Socialinis tinklas „Instagram“ tituluojamas įtakingiausia marketingo platforma. Suprantama, jis negalėjo nepaveikti prekių ženklų. Klasikiniai laikrodžiai – ne išimtis. Instagramas jų gamintojus išmokė bendrauti su sekėjais ir suprasti, kas gerai atrodo nuotraukose.
„Omega“ tą suvokė dar 2017-aisiais. Kompanija sureagavo į antradieniais su grotažyme „#SpeedyTuesday“ skelbiamas „Speedmaster“ modelio laikrodžių nuotraukas ir pristatė riboto leidimo variantą. Instagrame, savaime suprantama, antradienį pristatyti laikrodžiai buvo išparduoti per kelias valandas.
Nestebina ir tai, kad klasikinių laikrodžių pasaulis pastaruoju metu išgyvena tikrą spalvų sprogimą ir griežtų stiliaus normų švelnėjimą. Vis įprastesnės tampa mėlyna, sodriai žalia, purpurinė, violetinė spalvos. Kompanijos įsitraukė į savotiškas varžybas dėl estetikos.
Puikus pavyzdys – „Patek Philippe“. Šios kompanijos „Calatrava“ modelio laikrodžiai jau spėjo tapti nemaria klasika, kurios genialumas slypi paprastume. Todėl birželį pasirodęs naujasis riboto leidimo „Calatrava“ modelis virto staigmena. Tauriuosius metalus pakeitė nerūdijantis plienas, dirželiui pasirinktas sportinio stiliaus audinys. Mėlynas ciferblatas pasižymi dinamiškumu, neįprasta rodyklių forma ir kontrastingais raštais. Be to, rodyklės ir valandų skaičiai švyti tamsoje – visiškai klasikiniam laikrodžiui nebūdingas sprendimas. Nenuostabu, kad formalumą ir kasdieniškumą sujungiantis laikrodis tapo instagramo kartos modeliu.
O štai „TAG Heuer“ sausį pristatyta „Autavia Calibre 5“ kolekcija pateikė sodrių mėlynos, žalios, pilkos ir rudos spalvų modelius. Tai žymėjo ne tik spalvinį pokytį, bet ir lankstumą – išreklamuotą galimybę klientams rinktis iš kelių variantų.
Tiesa, filtrais padengtą ir pagražintą kasdienybę pateikiantis instagramas atstovauja tik daliai laikrodžių mėgėjų. Visgi šis socialinis tinklas laikrodžių gamintojams suteikė galimybę pritraukti jaunesnių klientų, pasinerti į mados ir vizualinės kultūros pasaulį, atspindėti pokyčius ir naujausias tendencijas.
Šaltinis: Wired.co.uk
Internetinėms parduotuvėms Kalėdos atėjo anksčiau: dėkoti reikia pandemijai
Paskutinį lapkričio savaitgalį tiek Jungtinių Valstijų, tiek daugelio kitų valstybių prekybos centruose spūsčių nebuvo. Milijonai pandemijos įbaugintų pirkėjų liko namuose ir apsipirkinėjo internetu. Parduotuvės geriausius „juodojo penktadienio“ („Black Friday“) pasiūlymus šiemet taip pat perkėlė į internetinę erdvę.
„Adobe Analytics“ duomenimis, šiemet internetinių „juodojo penktadienio“ pardavimų suma 22 proc. viršijo pernykštę.
Internetinė prekyba tiesiog ūžė ir „kibernetinį pirmadienį“ („Cyber Monday“). Kai kurios kompanijos karščiausius pasiūlymus pateikia būtent tądien. Manoma, kad šių metų „Cyber Monday“ taps svarbiausia internetinės prekybos diena Jungtinių Valstijų istorijoje. Pasak „Adobe Analytics“, „kibernetinio pirmadienio“ pardavimų suma yra 35 proc. didesnė nei pernai.
Visgi šventiniu laikotarpiu apsipirkinėjant internetu neišvengiamai kyla nerimas, ar prekės spės atkeliauti iki Kalėdų. Šiemet pardavėjai perspėjo nedelsti, mat dėl pandemijos internetinės prekybos apsukos smarkiai išaugo, vadinasi, prekių pristatymas gali vėluoti. Tai netgi gali kai kuriuos pirkėjus sugrąžinti į fizines parduotuves, jei šie galiausiai nuspręs, kad toks apsipirkimo būdas yra patikimesnis.
Tiesa, nenorintys rizikuoti dar gali rinktis atsiimti jau surinktą prekių užsakymą atsiėmimo punkte – paprastai parduotuvės automobilių stovėjimo aikštelėje. Kai kurios JAV parduotuvės šiemet šventiniu laikotarpiu pirmąkart pasiūlė tokią galimybę.
Atrodo, kad šis kalėdinis laikotarpis atneš džiaugsmo ne tik prekybos milžinėms, bet ir internetinę prekybą vykdančioms mažesnėms įmonėms. Kai kurie pirkėjai tokioms sąmoningai teikia pirmenybę. Taip siekiama padėti smulkiems verslams išgyventi pandemiją ir suteikti jiems šventišką viltį.
Šaltinis: APNews.com
Kaip pagerinti nuotolinio mokymo kokybę?
COVID-19 švietimo sritį palietė itin smarkiai ir privertė įgyvendinti precedento neturinčius pokyčius. Švietimo įstaigoms teko taikytis prie nuotolinio mokymo ir stengtis, kad švietimo kokybė nenukentėtų.
Nuotolinio mokymo labirintuose pasiklydusiems mokytojams gali praversti keletas patarimų.
Pirma, kad virtualios pamokos vyktų sklandžiai, jas reikia kruopščiai susiplanuoti. Pamokų tempas privalo užtikrinti, jog pavyks išeiti numatytą programą. Kiekvienai pamokai būtina aiški darbotvarkė.
Antra, svarbu įtraukti moksleivius į klasėje vykstančias diskusijas ir skatinti sąmoningą bei savarankišką mokymąsi. Tai skatins moksleivių aktyvumą tiek gyvose, tiek virtualiose pamokose ir padės vystyti mokymosi visą gyvenimą įgūdžius.
Trečia, būtina susidraugauti su technologijomis ir internetinėmis platformomis. To nepadarius, sklandaus mokymosi proceso pamokoje užtikrinti nepavyks. Nepakenks ir pasigilinti į tai, kaip užmegzti glaudesnį ryšį su technologijomis ir integruoti jas į matematikos, dailės ar daugelio kitų dalykų pamokas.
Ketvirta, reikia įvertinti moksleivių padėtį ir nustatyti galimas spragas. Mokant nuotoliniu būdu, ši užduotis tampa dar svarbesnė. Tai įgyvendinus, nuotoliniu būdu išmoktų dalykų nebeteks kartoti klasėje.
Penkta, derėtų skatinti bendradarbiavimą, kurio mokantis virtualioje aplinkoje gerokai sumažėja. Galima numatyti konkretų darbui virtualiose grupėse skirtą laiką.
Nuotolinio mokymosi kokybė priklauso ir nuo mokytojų, ir nuo mokinių. Naujausias technologijų prisijaukinimas ir sklandus jų integravimas į mokymosi procesą – vienas iš nuotolinio mokymosi kokybės garantų.
Šaltinis: IndiaToday.in
Kokia juoda katė perbėgo tarp „Facebook“ ir „Apple“?
Didelės kompanijos paprastai nejaučia prielankumo viena kitai. Tačiau „Facebook“ ir „Apple“ nesantaika stebina. Jos nesivaržo dėl tos pačios rinkos dalies. Pagrindinis „Facebook“ pajamų šaltinis – reklama, o „Apple“ – įrenginiai ir „App Store“. Tad „Facebook“ turėtų konkuruoti su „Google“, „Apple“ – su „Google“ ir „Microsoft“.
Panašu, kad kompanijos tiesiog viena kitos nemėgsta. „Apple“ vadovas Timas Cookas tikina, kad „Facebook“ vartotojus prilygina produktui, negerbia jų privatumo ir išnaudoja. „Apple“ elgiasi priešingai – juos įgalina. O Markas Zuckerbergas aiškina, jog „Apple“ produktai per brangūs, be to, kompanija turi slaptų kėslų kenkti „Facebook“.
Tačiau, turint omenyje abiejų kompanijų tarpusavio priklausomybę, ši nesantaika daugiausia buvo dirbtinė.
Bet tik iki šiol. Neseniai „Apple“ paskelbė pristatysianti funkciją „App Tracking Transparency“, padėsiančią geriau valdyti savo duomenis – pasirinkti, ar juos perduoti tokioms programėlėms kaip „Facebook“. Pastarajai toks veikimo principas keltų didžiulį galvos skausmą ir smarkiai pakenktų.
Aptarinėdamos būsimą funkciją, kompanijos apsižodžiavo. „Facebook“ galiausiai pareiškė, kad „Apple“ funkciją išnaudos savo labui ir kompanijai iš tiesų rūpi ne vartotojų privatumas, o pelnas. Savo verslo modeliu besididžiuojančiai „Apple“ tai buvo tarsi spjūvis į veidą.
„Apple“ privatumą aiškiai deklaruoja kaip savo vertybę. Tad būtų keista, jei naująja funkcija ji iš tiesų siektų tik pasipelnyti ir pašalinti iš rinkos konkurentus.
Kad ir kokie būtų „Apple“ ketinimai, „Facebook“ šįkart jie tikrai gali atnešti žalos. Regis, tarp kompanijų ilgai rusenusi nesantaikos ugnis įsižiebė, o kitąmet liepsnos dar vaiskiau.
Šaltinis: BBC.com