CodeAcademy atsinaujina! 👋

Jau kuris laikas jautėme, kas išaugome savo pradinius drabužius, todėl pandemijos pradžioje priėmėme sprendimą atnaujinti savo prekinį ženklą. Norėjosi, kad komandos pasikeitimus, augimą ir brandą viduje galėtume perteikti ir išorėje.

“Per Å¡iuos metus spėjome ne tik atsinaujinti savo programas, įmonės strategiją, bet ir apskritai iÅ¡auginome naujus padalinius, kurių pas mus, paprasčiausiai dar nebuvo. NatÅ«ralu, kad tokį augimą norisi įamžinti ir atnaujintu prekės ženklu” sako CodeAcademy operacijų vadovas Å arÅ«nas Dignaitis.

Naujas identitetas ant senųjų pamatų

Nuo pat įsikÅ«rimo 2016m. CodeAcademy nariai save matė kaip drąsia, kartais ant peilio aÅ¡menų vaikÅ¡tančią, tačiau iÅ¡sikeltus tikslus pasiekiančią komandą, kuri gana tradiciniame Å¡vietimo sektoriuje savo kultÅ«ra ir darbo principais labiau priminė technologijų kompaniją, o ne Å¡vietimo akademiją.  Tačiau per paskutinius metus startuoliÅ¡kas CodeAcademy įvaizdis pradėjo keistis – mes užaugome ir subrendome. 

Noras iÅ¡laikyti technologinio startuolio ir oficialios Å¡vietimo akademijos vertybes savo prekiniame ženkle tapo vienu iÅ¡ pagrindinių tikslų. Prie Å¡ios užduoties ir viso CodeAcademy identiteto dirbo “Critical” grafikos dizaineris Zigmas Vagonis. 

“Nuo pat pradžių norėjome pasilinkti visiems gerai atpažįstamą CodeAcademy veiduką, kuris jau spėjo tapti akademijos vizitine kortele, tačiau jam reikėjo kosmetinio atnaujinimo. Rezultatas – Å¡varus, plokščias dizainas, atsisakant nereikalingų elementų bei suteikiant herbo simbolį, pabrėžiantį Å¡vietimo kryptį,“ sako marketingo vadovas Andrius LakÅ¡tutis.

Kitas žingsnis – spalvos ir grafiniai elementai. Visai netikėtai atradome, jog kodo įvedimo terminale galima atrasti visą spalvų gamą, kurias programuotojai vienu ar kitu atspalviu mato kasdien prieÅ¡ savo akis, tai mums leido vystyti spalvų ir grafinių elementų koncepciją, kuri ir yra viso identiteto pamatas. 

RyÅ¡kios, programavime naudojamos spalvos bei gerai technologijų industrijoje pažįstami simboliai leido mums sukurti tai ko norėjome – drąsų, technologijų įkvėptą identitetą.

Atnaujintame tinklalapyje daugiau galimybių vartotojams

Visas Å¡is identitetas taip ir nugultų į stalčių jei jis nebÅ«tų panaudojamas svarbiausiame rinkodaros kanale – tinklalapyje. Turėdami didelį kiekį skirtingų programų bei teikdami paslaugas ne tik studentams, tačiau ir verslui bei valstybiniam sektoriui sukome galvas kaip protingai viską iÅ¡dėstyti naujame tinklalapyje. 

“Norėjome įvesti labai aiškią sistemą, kad kiekvieno tipo vartotojas atėjęs iš bet kurio kanalo gana paprastai atrastų ko ieško. Žinoma prioritetą teikėme savo būsimiems studentams, kuriems tinklalapis leis ne tik atrasti norimas programas, tačiau susipažinti ir su CodeAcademy bei Lietuvos IT rinka iš arčiau, spręsti IT testą ar pasiskaičiuoti finansines galimybes mūsų skaičiuoklėje,” teigia marketingo vadovas Andrius Lakštutis.

Didžiulė padėka prisidėjusiems!

Visus CodeAcaemy komandos identiteto įnorius iÅ¡pildė “Critical” grafikos dizaineris Zigmas Vagonis, tinklalapio UX/UI dalį įgyvendino Vinted / Kleiderkreisel dizaineris JokÅ«bas Mulerskas, programavimo darbus atliko Full-Stack programuotojas Maksim Zavadskij, o projektą valdė CodeAcademy marketingo vadovas Andrius LakÅ¡tutis.

Pasidalink

Susisiekite su mumis!