Jau kuris laikas jautėme, kas išaugome savo pradinius drabužius, todėl pandemijos pradžioje priėmėme sprendimą atnaujinti savo prekinį ženklą. Norėjosi, kad komandos pasikeitimus, augimą ir brandą viduje galėtume perteikti ir išorėje.
„Per šiuos metus spėjome ne tik atsinaujinti savo programas, įmonės strategiją, bet ir apskritai išauginome naujus padalinius, kurių pas mus, paprasčiausiai dar nebuvo. Natūralu, kad tokį augimą norisi įamžinti ir atnaujintu prekės ženklu” sako CodeAcademy operacijų vadovas Šarūnas Dignaitis.
Naujas identitetas ant senųjų pamatų
Nuo pat įsikūrimo 2016m. CodeAcademy nariai save matė kaip drąsia, kartais ant peilio ašmenų vaikštančią, tačiau išsikeltus tikslus pasiekiančią komandą, kuri gana tradiciniame švietimo sektoriuje savo kultūra ir darbo principais labiau priminė technologijų kompaniją, o ne švietimo akademiją. Tačiau per paskutinius metus startuoliškas CodeAcademy įvaizdis pradėjo keistis – mes užaugome ir subrendome.
Noras išlaikyti technologinio startuolio ir oficialios švietimo akademijos vertybes savo prekiniame ženkle tapo vienu iš pagrindinių tikslų. Prie šios užduoties ir viso CodeAcademy identiteto dirbo „Critical” grafikos dizaineris Zigmas Vagonis.
“Nuo pat pradžių norėjome pasilinkti visiems gerai atpažįstamą CodeAcademy veiduką, kuris jau spėjo tapti akademijos vizitine kortele, tačiau jam reikėjo kosmetinio atnaujinimo. Rezultatas – švarus, plokščias dizainas, atsisakant nereikalingų elementų bei suteikiant herbo simbolį, pabrėžiantį švietimo kryptį,“ sako marketingo vadovas Andrius Lakštutis.
Kitas žingsnis – spalvos ir grafiniai elementai. Visai netikėtai atradome, jog kodo įvedimo terminale galima atrasti visą spalvų gamą, kurias programuotojai vienu ar kitu atspalviu mato kasdien prieš savo akis, tai mums leido vystyti spalvų ir grafinių elementų koncepciją, kuri ir yra viso identiteto pamatas.
Ryškios, programavime naudojamos spalvos bei gerai technologijų industrijoje pažįstami simboliai leido mums sukurti tai ko norėjome – drąsų, technologijų įkvėptą identitetą.
Atnaujintame tinklalapyje daugiau galimybių vartotojams
Visas šis identitetas taip ir nugultų į stalčių jei jis nebūtų panaudojamas svarbiausiame rinkodaros kanale – tinklalapyje. Turėdami didelį kiekį skirtingų programų bei teikdami paslaugas ne tik studentams, tačiau ir verslui bei valstybiniam sektoriui sukome galvas kaip protingai viską išdėstyti naujame tinklalapyje.
“Norėjome įvesti labai aiškią sistemą, kad kiekvieno tipo vartotojas atėjęs iš bet kurio kanalo gana paprastai atrastų ko ieško. Žinoma prioritetą teikėme savo būsimiems studentams, kuriems tinklalapis leis ne tik atrasti norimas programas, tačiau susipažinti ir su CodeAcademy bei Lietuvos IT rinka iš arčiau, spręsti IT testą ar pasiskaičiuoti finansines galimybes mūsų skaičiuoklėje,” teigia marketingo vadovas Andrius Lakštutis.
Didžiulė padėka prisidėjusiems!
Visus CodeAcaemy komandos identiteto įnorius išpildė „Critical” grafikos dizaineris Zigmas Vagonis, tinklalapio UX/UI dalį įgyvendino Vinted / Kleiderkreisel dizaineris Jokūbas Mulerskas, programavimo darbus atliko Full-Stack programuotojas Maksim Zavadskij, o projektą valdė CodeAcademy marketingo vadovas Andrius Lakštutis.