Norime pasidalinti Pauliaus Matulevičiaus istorija – kaip jaunas specialistas įžengė į skaitmeninės rinkodaros pasaulį su CodeAcademy pagalba. Su Pauliumi pakalbėjome, kodėl jis pasirinko „Skaitmeninės rinkodaros – PPC ir SEO su dirbtiniu inteletu” kursą, kokie buvo pagrindiniai tikslai ir kaip pavyko įsidarbinti skaitmeninės rinkodaros agentūroje „Asteri”.
Kodėl pasirinkai mokytis CodeAcademy?
Pasirinkau CodeAcademy, kadangi iš seniau žinojau šią akademiją kaip teikiančią kokybiškus mokymus. Atsiradus galimybei gauti Užimtumo tarnybos finansavimą ir pamačius, kad būtent CodeAcademy teikia mokymus srityje kurioje noriu tobulėti, nusprendžiau pradėti mokytis.
Kokie buvo Tavo pradiniai tikslai, kai nusprendei mokytis CodeAcademy?
Išmokti wordpress, praplėsti žinių bagažą apie SEO ir išmokti ką nors naujo apie PPC.
Kaip nepraradai motyvacijos ir entuziazmo per sunkias akimirkas (tiek mokantis, tiek ieškant darbo)?
Motyvacijos ir entuziazmo neprarasti padėjo tai, kad matau daug galimybių ir potencialo šioje srityje. Taip pat buvau garantuotas, kad įgytos žinios tikrai bus naudingos ir pritaikomos.
Ką Tu darei, kad pavyko gauti pirmąjį darbą?
Pasiruošiau išsamų ir tvarkingą CV, parašiau motyvacinį laišką.
Kokius patarimus galėtum duoti tiems, kurie siekia persikvalifikavimo?
Mano nuomone, prieš persikvalifikavimą labai svarbu pasidomėti apie rinką, kurioje po kursų sieksite savo ateities. Kaip bebūtų, po mokymų iš karto netapsi profesionalu, tad svarbu toliau siekti naujų žinių, domėtis, kad kiltų jūsų kompetencijos ir galėtumėte rinkai pasiūlyti save ar savo paslaugas. Jei esate žingeidūs, manau, jums tikrai pasiseks.