Web Dizainas UX/UI
2 lygis

Web Dizainas UX/UI – pažengusių

Web Dizainas UX/UI

Web dizainas (UX/UI) yra būtina puslapio gyvybės sąlyga. Tai informacijos pateikimas vizualiu būdu siekiant geriausios vartotojo patirties ir maksimaliai atsižvelgiant į jo patogumą bei teikiamą naudą. Web dizaineris privalo užtikrinti ne tik patrauklų svetainės vaizdą, informatyvumą, bet ir patogumą – suderinti pateikiamą informaciją, vaizdus bei navigaciją: kitaip tariant, įlįsti į vartotojo kailį. Akiai malonus ir patogus svetainės web dizainas neabejotinai yra sėkmingo įvaizdžio dalis.

  • 1360€
    Vidutinis UX/UI dizainerio atlyginimas Lietuvoje
  • 83%
    UX/UI dizainerių Lietuvoje yra patenkinti savo darbu
  • 95%
    Studentų sėkmingai pabaigia UX/UI kursą

Įsidarbinimo galimybės

Programa

4 mėnesiai
  • 1 tema
  • 2 tema
  • 3 tema
  • 4 tema

Vartotojo sąsajos dizainas (UI)

Interneto svetainių rūšių apžvalga: analizė, skirtumai, kiekvieno svarbiausi uždaviniai bei sudedamosios dalys.​

Dažniausiai naudojamų elementų apžvalga, analizė, UX iššūkiai ir sprendimai. Modaliniai langai, mygtuka, slankikliai, puslapiavimas, formų elementai, pranešimai, progreso indikatoriai, skaidrės, šoninės juostos, lentelės, kortelės, reklaminės kortelės, naujienlaiškių registracijos formos, medija ir kt.

Teorija apie adaptyvų dizainą mažesniems ekranams: kaip kinta turinio išdėliojimas, kokie yra UX iššūkiai ir sprendimai. Išmaniųjų telefonų ekrano dydžio pirmenybė.

Teorija ir praktika kuriant animacijų prototipus. Animuojami CSS ir SVG parametrai. Laikotarpiai, sušvelninimas, pagreitėjimas, pauzės, eiliškumai. Mokymasis dirbti su animacijos programa, Adobe Photoshop animavimo funkcionalumas.

Grafinis dizainas

Tolesnis gilinimasis į menines priemones, jų keliamas vartotojų emocijas ir panaudojimo galimybes: kompozicija, kontrastas ir niuansas, ritmas, kryptis, tekstūra ir faktūra, spalva, perspektyva, tinklelis, erdviškumas, negatyvi erdvė, statika ir dinamika, simetrija ir asimetrija. Kompoziciniai centrai ir ašys (“aukso pjūvis”, trečdalių taisyklė ir kitos).

Dizaino stilių analizė, svetainių temų ir kuriamų emocijų sąsajos ir tikslingas panaudojimas. Nuo minimalizmo iki realizmo.

Iliustracijų, koliažų ir piktogramų stilių apžvalga ir kūrimas. Specialieji efektai. Komponavimas, koloritas ir techniniai reikalavimai. Animacijos panaudojimas. Piktogramų bibliotekos kūrimas, mastelio išlaikymas naudojant tinklelį, konvertavimo į piktogramų šriftą privalumai ir trūkumai.

Nuotraukų retušavimas, spalvų, kontrasto redagavimas, elementų pridėjimas ir šalinimas iš nuotraukos, portretų retušavimas.

Fotomontažai.

Tinklapių vartotojų patirtis (UX)

Vartotojų tyrimų svarbiausi aspektai, galimi klausimai ir įžvalgos. Kitų svetainių sėkmės istorijų apžvalga. Tyrimas prieš projektą ir esamo projekto vartotojų tyrimai siekiant patobulinti. A/B testavimas. Gyvas vartotojų interviu. Lankytojų veiksmų svetainėje sekimo įrankiai, “karščio žemėlapiai”.

Preliminaraus interaktyvaus prototipo kūrimas, testavimas su gyvais vartotojais, atgalinio ryšio surinkimas, tobulinimas ir tikslaus prototipo užbaigimas.

Svetainių kūrimo technologijos

HTML, CSS, JavaScript, PHP ir kitų kalbų apžvalga, paskirtis, sintaksė. “Developer Tools” panaudojimas analizuojant svetaines.

Pažintis su SVG vektorinės grafikos kodo formatu, mokėjimas analizuoti, redaguoti, optimizuoti kodą. SVG animacijos, “kaukės” ir kiti specialieji efektai.

Grafinių failų paruošimas programavimui, šriftų, piktogramų, vektorinių iliustracijų ir kitų resursų techninis paruošimas.

Dizaino verslo vadyba

Kiekvieno studento darbų portfolio kūrimas, asmeninių savybių išraiškos grafinėmis priemonėmis ieškojimas, atliktų darbų pateikimas.

Komercinio pasiūlymo ruošimo teorija, praktika, psichologija. Sutarties pavyzdžiai. Autorinės sutartys ir autorinės teisės. Darbų priėmimo-perdavimo aktas ir kitos teisinės žinios.

Įprasta projekto vystymo eiga, laiko planavimas, bendradarbiavimas komandoje ir bendravimas su klientu. LEAN, AGILE, SCRUM ir kiti projekto valdymo metodai

Naujų klientų paieškos būdai, šaltiniai ir asmeninis marketingas

Dėstytojai

Mūsų dėstytojų komanda – skirtingų IT specialistų mišinys. Vieni, kaip kokie superdidvyriai 🦸, dienomis
užima Top pozicijas savo įmonėse ir vakarais atsiliepia į studentų pagalbos šauksmus, kiti – dirba kaip freelancer’iai, kasdien žongliruodami tarp klientų bei studentų. Tačiau visi jie 100% pasiruošę žiniomis ir patirtimi padėti tau! 🧑‍🎓

Web Dizainas (UX/UI)

Andrius Busilas

User Experience Designer @Visma

Programos kalendorius

Laikotarpis

liepos 13 d. - lapkričio 12 d.

Laikas

18:00 – 22:00

Trukmė

240 kontaktinių valandų

Kaina

nuo 1800€ arba nuo 50€/mėn. išsimokėtinai.

Skaičiuoklė

Išsimokėjimo galimybės

Mes siūlome tiek skirtingų išsimokėjimo galimybių ir lengvatų, kad sukūrėme skaičiuoklę savo galimybes pasiskaičiuoti pačiam – visai kaip banke. 💸

CodeAcademy finansavimas

  • Nuo 50 €/mėn.

Lietuvos Užimtumo Tarnybos finansuojami kursai

  • Finansuoja Lietuvos Užimtumo Tarnyba ir Europos Sąjungos fondai
  • Reikalinga atitikti Užimtumo Tarnybos reikalavimus.

Mokėk po sėkmingo įsidarbinimo!

  • Mėnesinis mokestis – 10% nuo Neto pajamų, su galimybe turėti mokėjimo atostogas iki 5 mėnesių.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kiekvienas studentas, lankantis CodeAcademy kursus 2021 m. dovanų gaus metinį Microsoft Office paketą, kurį panaudoti galės ne tik mokomajai medžiagai priimti ir apdoroti, bet ir individualiems tikslams. 

Susisiekite su mumis!








    CodeAcademy mokykis NEMOKAMAI! 🥳

    Rinkis UŽT finansuojamas programas – TypeScript programavimą ar Web Dizainą UX/UI.

    Plačiau