Kokie darbo skelbimai privilioja geriausius kandidatus?

Darbo skelbimas neretai padeda susidaryti reikšmingą pirmąjį įspūdį apie kompaniją. O šiandien tinkamai sudėlioti skelbimą siekiant pritraukti šauniausius kandidatus yra kaip niekada svarbu. Mat kompanijoms dabar iš tiesų geriausias metas ieškoti naujų talentų. 

Pandemijos išsekinti darbuotojai persvarsto savo karjeros kelią ir yra pasirengę atsisveikinti su lanksčių darbo sąlygų ar kitų svarbių privalumų nesuteikiančiais darbdaviais. 2021-ųjų vasara darbo rinkoje nusimato karšta.

Tad, siekiant ne tik sukurti patrauklų darbo skelbimą, bet ir vystyti darbdavio prekės ženklą, reikia neužmiršti šių keturių dalykų.

1. Tiksliai išdėstykite reikalavimus 

Reikalavimai darbo skelbime turėtų būti išdėstyti glaustai, tačiau labai aiškiai. Ilgi reikalavimų sąrašai kandidatus trikdo ir supainioja, tad šiuo atveju mažiau tikrai yra daugiau.

Jeigu nepavyksta reikalavimų sutalpinti į penkis – šešis punktus, likusius reikalavimus reikėtų pateikti atskirai kaip privalumus. Tokiu būdu kandidatai aiškiai matys prioritetus.

2. Venkite šališkumo ir diskriminacijos

Kompanijoms svarbu atkreipti dėmesį, ar skelbimuose nėra užslėpto šališkumo ar diskriminacijos. Tarkime, nurodoma, kad ieškomi darbuotojai, „kurių gimtoji kalba yra anglų“. Tačiau iš tiesų juk ieškoma nepriekaištingai anglų kalbą mokančių darbuotojų.

Be to, geriau vengti šmaikščių terminų, kurie galėtų asocijuotis su darbuotoju vyriškiu, pavyzdžiui, „burtininkas“ ar „nindzė“. Reikalavimus išdėstykite paprastai ir aiškiai, kad jie būtų visiems suprantami ir nekyšotų dviprasmiškos užuominos.

3. Būtinai pateikite informaciją apie atlyginimą

Lietuvoje darbo skelbimuose atlyginimo dydį nurodyti privaloma, tačiau vis dar pasitaiko išsisukinėjančių nuo šio reikalavimo. Taip elgtis nederėtų: tai ne tik eikvoja žmonių laiką, bet ir gali sukelti įtarimų dėl skaidrumo. 

Paskelbus atlyginimo dydį, darbdaviui nebereikės būgštauti, kad gerą įspūdį pokalbio metu paliekantis kandidatas atsitrauks, jei išgirstas atlygis neatitiks jo lūkesčių. Na, o kandidatai visuomet prisimena, kurios kompanijos neslepia atlygio dydžio ir todėl atrodo patikimesnės.

4. Ne žodžiais, o veiksmais parodykite, kad brangiausias įmonės turtas – žmonės 

Šiandien daugelis kompanijų tikina, kad svarbiausias dalykas joms yra darbuotojai. Deja, šios kalbos ne visada atitinka realybę. Rūpestis darbuotojais išties atsispindi dar darbo skelbime.

Darbuotojus vertinanti kompanija skelbime stengiasi akcentuoti savo privalumus ir atsakyti į kandidato klausimą, kodėl jis norėtų dirbti būtent ten. Tai rodo, kad kompanija suvokia, jog darbdavį ir darbuotoją sieja abipusis ryšys.

Na, žinoma, ir svarbiausias dalykas: darbo skelbimas turi atitikti realybę. Jei pradėjus dirbti paaiškės, kad kompanijos vertybės tėra tik kompetentingiems darbuotojams privilioti skirtas skelbimo jaukas, tai netruks atsiliepti kompanijos reputacijai.

Šaltinis: FastCompany.com

Pasidalink

Susisiekite su mumis!