Kodėl technologijų milžinės skuba papildytosios realybės produktus diegti prekyboje?

Papildytosios realybės naudojimas mažmeninės prekybos srityje kol kas yra pradiniame etape. Tačiau kompanijos jau suvokia, kad papildytosios realybės pasitelkimas gali sukurti naują pirkėjų auditoriją, ir siekia išnaudoti atsivėrusias galimybes.

Kol kas šioje srityje pirmauja mados ir kosmetikos prekių ženklai, nedaug nuo jų atsilieka baldų ir namų apyvokos reikmenų kompanijos.

Apsipirkinėjimas papildytoje realybėje jau domina investuoti pasirengusias didžiąsias žaidėjas. Liepą sutvirtinti rinkos lyderės mobilioje elektroninėje prekyboje pozicijas siekusi „Snapchat“ įsigijo kompaniją „Vertebrae“. Ji užsiima realaus pasaulio prekių skaitmeninių objektų kūrimu.

Papildytąją realybę į savo strategiją nuosekliai įtraukia „L’Oréal“. Papildytosios realybės kompanija „Modiface“, kurią 2018-aisiais įsigijo „L’Oréal“, išnaudojo karantino metu išaugusią papildytosios realybės paklausą ir sukūrė „pirmąją skaitmeninio makiažo liniją“. Tai virtualaus makiažo filtrai, kuriuos galima pritaikyti „Snapchat“, „Instagram“ ir „Google Duo“.

Samas Wattsas iš įtraukiančių patirčių technologijų kompanijos „MakeReal“ pastebi, kad mažmeninės prekybos kompanijos išplėstąją realybę pasitelkia siekdamos pagerinti realių parduotuvių aplinką. Kuriamos platformos, padėsiančios pirkėjui parduotuvėje sugaišti mažiau laiko ir rasti viską, ko reikia.

Tad papildytoji realybė leidžia ne tik kurti naujus produktus, bet ir veiksmingiau prekiauti jau esamais.

Virtualiosios ir papildytosios realybės rinkodaros ekspertas Tomas Ffiske neabejoja, kad ateitis priklauso internetinei papildytajai realybei. Papildytoji realybė padeda sekti lankytojų patirtį – jų įsitraukimo statistiką, spustelėtas nuorodas. Be to, svarbu tai, jog ji leidžia stebėti pirkėjo veiklą jau po paties pardavimo.

Spręsti, ar papildytoji realybė taps neatsiejama apsipirkinėjimo patirties dalimi, dar per anksti. Tačiau jau dabar akivaizdu, kad pirkėjams smagu ją išmėginti, o prekių ženklai yra pasirengę ją pritaikyti.

Šaltinis: TheDrum.com

Pasidalink

Susisiekite su mumis!





    Slapukų nustatymai

    Šioje svetainėje naudojame įvairius slapukus. Paspausdami „Patvirtinti visus“, jūs sutinkate, kad būtų naudojami visi slapukai (įskaitant slapukus statistiniams, analitiniams, funkciniams ir rinkodaros tikslams). Jūsų pasirinkimus įsiminsime ateities apsilankymams. Daugiau informacijos privatumo politikoje.