Pagrindinės HTML kalbos žymės: Internetinis puslapis – kur jis yra, kaip jis patenka į naršyklę; Kas yra užklausa ir kokie failai sudaro internetinį puslapį; Kokie struktūriniai elementai sudaro HTML puslapį; Kas yra HTML žymė, kokia jos struktūra; Pagrindinės HTML žymės
HTML kalbos turinio žymės: Semantinės HTML žymės; Puslapio kūrimas HTML kalba; HTML formų žymės ir jų apdorojimas
CSS pagrindai: Kas yra stilius ir kaip jį naudoti; Kodėl stiliai kaskadiniai? Pirmumo taisyklė ir specifiškumas; Kas yra selektorius ir kokios yra selektorių kategorijos; Pseudo klasės ir elementai
CSS tinklalapio maketo kūrimo technikos: CSS maketų kūrimo technikos ir moduliai; CSS3 ir Bootstrap karkasas
Skaičiavimo sistemos: Skaičiavimo sistemų reikšmė mokslui, technikai ir skaitmeninei elektronikai; Įvairios skaičiavimo sistemos; Skaičiavimo sistemų skaičių išreiškimas ir atvirkštinis perėjimas
Informacijos matavimo vienetai: Bitas, baitas; Informacijos kiekio apskaičiavimas; Informacijos perdavimo greitis
Logikos mokslo pagrindai: Logikos principai; Logikos mokslo pagrindų taikymas programuojant (Boolean algebra, De Morgano taisyklė)
Algoritmai ir algoritmavimas: Klasikiniai algoritmų tipai (iteratyvūs, rekursyvūs); Dinaminis programavimas; Algoritmų rašymas; Duomenų struktūrų pagrindai
Dizaino šablonai: Dizainų šablonų rūšys; Dažniausiai naudojami dizaino šablonai
Dizaino šablonų taikymas: Dizaino šablonų parinkimas; Dizaino šablonų taikymas programuojant
Daugiasluoksnė programų architektūra ir MVC struktūra: Daugiasluoksnės architektūros modelis, jo panaudojimo galimybės ir savybės; MVC architektūros modelis ir jo taikymas kuriant programinę įrangą
Pagrindiniai programavimo principai: Programavimo principų taikymas (SOLID, DRY, Separation of Concerns, code reuse); Funkcinio programavimo principai
NodeJS ir Node Package Manager (NPM): NodeJS ir NPM įrankiai; NodeJS aplinkos diegimas; Projekto sukūrimas naudojant Node Package Manager
NodeJS aplinkos konfigūravimas ir valdymas: Projekto package.json konfigūracijos failas ir jo struktūra; Projekto package-lock.json failas ir jo paskirtis; Projekto reikalaujami susieti paketai (dependencies), jų įrašymas ir naudojimas, versijavimas; NPM komandų trumpiniai (scripts)
ESLint kodo tikrinimo įrankis: Supažindinimas su ESLint įrankiu; ESLint diegimas; ESLint konfigūracija; ESLint pritaikymas darbo aplinkai (IDE)
Babel įrankio diegimas ir naudojimas: Supažindinimas su Babel įrankiu; Babel diegimas; Babel konfigūraciniai failai ir pagrindiniai nustatymai; Babel paleidimas ir komandinės eilutės komandos
Webpack įrankio diegimas ir naudojimas: Supažindinimas su Webpack įrankiu
Webpack diegimas; Webpack konfigūraciniai failai ir pagrindiniai nustatymai; Webpack paleidimas ir komandinės eilutės komandos; Kodo transformavimas naudojant Webpack
Vykdomo kodo analizės įrankiai: Naudojimasis Chrome DevTools; HTML medžio (DOM) analizė; CSS koregavimas realiu laiku; Kodo greitaveikos analizės įrankiai (profiling, audits)
Programos derinimas: Įvadas į kodo derinimą naudojant Chrome DevTools; Vykdomo kodo stabdymas ir analizavimas (breakpoints); Vykdomo kodo stabdymas pagal nustatytas kondicijas
Sintaksė, gramatika, duomenų tipai: Esminiai sintaksės atributai ir ženklai; Kalbos gramatika ir raktažodžiai; Pagrindiniai duomenų tipai: String, Number, Boolean; Objekto aprašymas ir sintaksė; Masyvų aprašymas ir sintaksė; Kintamieji
Operatoriai, sąlygos sakiniai: Priskyrimo operatoriai; Aritmetiniai operatoriai; Palyginimo operatoriai; Loginiai operatoriai; Operatoriai bitų operacijoms; Sąlygos sakiniai; Switch sakiniai
Ciklai: While ciklas; For ciklai; ..in ir for…of ciklai
Objektai: Paprastųjų objektų kūrimas; Prototipinių objektų sąvoka; Objektų išplėtimas; Objektų saugojimas kompiuterio atmintyje; Immutability