Žinomi žaidimų industrijos vardai naujiems padaliniams renkasi Vilnių

Žinomi žaidimų industrijos vardai naujiems padaliniams renkasi Vilnių

Šį rudenį netrūksta Lietuvai džiugių kompiuterinių žaidimų bendruomenės naujienų. Neseniai pasitvirtino dar nuo rugpjūčio žaidimų kūrėjų bendruomenėje sklandę gandai apie Baltarusijos kompanijos „Wargaming“ biuro atsidarymą Vilniuje. „Wargaming“ yra viena didžiausių Rytų ir Vidurio Europos žaidimų kūrėjų.

Vilnių savo naujajam biurui „Wargaming“ komanda pasirinko dėl patogios jo vietos ir infrastruktūros. Iš pradžių čia dirbsianti komanda sulauks patyrusių kitų „Wargaming“ biurų specialistų paramos. Šiuo metu „Wargaming“ biurai yra įsikūrę Prahoje, Maskvoje, Kijeve ir Sankt Peterburge.

„Wargaming“ darbuotojų skaičių numato išplėsti iki kelių šimtų. Tai reikš žymų Lietuvos žaidimų industrijos darbuotojų skaičiaus išaugimą. Tad Lietuva turi galimybę įsitvirtinti kaip viena šios srities regiono lyderių. Be to, Lietuvoje kursis palanki erdvė žaidimų industrijos renginiams ir bendradarbiavimui.

Naujojoje Vilniaus studijoje ne tik gims žaidimai, bet ir bus rūpinamasi jų leidybos reikalais.

Kita Lietuvai reikšminga žaidimų industrijos žinia – oficialios žaidimo „Human Fall Flat“ kūrėjų studijos įsikūrimas Vilniuje. Šis pasaulyje išpopuliarėjęs žaidimas buvo sukurtas Lietuvoje. Tačiau sulaukus sėkmės biuras išsikėlė į užsienį, kur ir toliau bus vystomi „Human Fall Flat“ kūrimo ir palaikymo darbai. Vilniaus biuras bus skirtas naujiems projektams ir eksperimentams.

Šaltinis: 15min.lt

 

Karantino užgniaužtus kalėdinius vakarėlius gelbsti išmonė ir technologijos

Koronavirusas privertė įmones atšaukti įprastus kalėdinius vakarėlius. Tačiau jos nenori iš darbuotojų atimti šventės ir ieško išeičių. Kaip ir daugelis dalykų šiemet, kalėdiniai vakarėliai keliasi į virtualią erdvę. Tokiu būdu siekiama palaikyti bendros komandos dvasią ir šventinę atmosferą. Be to, tai suteikia galimybę kituose miestuose ar šalyse dirbantiems kompanijų darbuotojams pirmą kartą be jokių problemų prisijungti prie vakarėlio.

Reaguodama į situaciją, britų kompanija „Hire Space“ imasi organizuoti įsimintinus virtualius vakarėlius. Į tokį vakarėlį pakliuvęs jo dalyvis gali rinktis iš daugiau nei 30 virtualių erdvių. Tam užtenka spustelėti vakarėlio žemėlapį. Įtraukti netgi tualetai ir rūkomieji.

O štai kompanija „Digital Murder Mystery Co.“ planuoja virtualius detektyvinius žmogžudystės išaiškinimo vakarėlius.

Na, o koks vakarėlis be skanaus maisto? Žinoma, virtualus vakarėlis reiškia, kad maistas kiekvienam jo dalyviui bus pristatytas į namus. Maisto pristatymas gali būti šventę organizuojančios kompanijos pasiūlymo dalis. Vadinasi, vaizdo skambučio metu pavyks išvengti nejaukių pauzių.

Be to, maisto gaminimas jau pats savaime yra puiki veikla vakarėliui. Tad kai kurie britai per darbo šventę drauge su kolegomis gaminsis vakarienę. Tą jie darys vaizdo skambučio metu iš pristatytų ingredientų vadovaujant profesionaliems šefams.

Virtualus vakarėlis gali džiuginti ir kitokiomis veiklomis, pavyzdžiui, kokteilių, kalėdinių vainikų gamyba ar grožio procedūromis.

Karantino metu žmonėms trūksta renginių ir pozityvių emocijų. Todėl kai kurios kompanijos kalėdiniams įmonių vakarėliams siūlo virtualius žymių komikų arba muzikantų pasirodymus iš jų pačių namų.

Koronavirusas šiemet sugriovė nemažai planų, bet tai dar nereiškia, kad jis pavogs ir Kalėdas. Išmonė ir technologijos jas tikrai gali išgelbėti.

Šaltinis: BBC.com

 

Į Tarptautinę kosminę stotį „SpaceX“ erdvėlaiviu išskrido keturi astronautai

„Crew Dragon“ tipo „SpaceX“ erdvėlaivis į Tarptautinę kosminę stotį (TKS) sėkmingai išskraidino keturis NASA astronautus. NASA tikisi, kad tai yra tik bendradarbiavimo aprūpinant TKS darbuotojais pradžia.

Su TKS erdvėlaivis susijungė prabėgus 27 valandoms po starto.

Keturi astronautai Tarptautinėje kosminėje stotyje praleis šešis mėnesius. Jie ketina atlikti įvairius eksperimentus: aiškinsis, kaip mikrogravitacija veikia žmogaus širdies audinius ir kaip kosmose užsiauginti maisto.

Ši misija yra nepaprastai svarbi tiek NASA, tiek „SpaceX“. Tai yra pirmoji tokio tipo „SpaceX“ misija. Gegužę buvo atliktas bandomasis skrydis su dviem NASA astronautais. Tačiau dabar „Crew Dragon“ tapo oficialiai sertifikuotu žmones gabenti galinčiu erdvėlaiviu. Tai reiškia, kad tokios astronautų kelionės gali tapti įprastu dalyku.

Be to, tai pirmas kartas NASA istorijoje, kai didžioji dalis erdvėlaivio kūrimo darbų buvo perduota privačiam sektoriui.

2011 m. užbaigusios daugkartinių erdvėlaivių naudojimo programą „Space Shuttle“, Jungtinės Valstijos tapo priklausomos nuo Rusijos erdvėlaivių „Sojuz“. Jie gabendavo JAV astronautus į TKS. Joje ėmė trūkti astronautų, tad menko eksperimentų ir stoties priežiūros pajėgos. Tikimasi, kad po šios ir vėliau seksiančių tokio pobūdžio misijų padėtis ims taisytis. NASA viliasi, kad bendradarbiavimas su privačiomis bendrovėmis padės įgyvendinti kosmoso agentūros tikslus.

Šaltinis: CNN.com

 

Lyties neatspindinčių „emodžių“ kūrimas – kietas riešutėlis

„Emodžiai“ tapo neatsiejama virtualaus bendravimo dalimi. O kuriant „emodžius“, tenka daugybę prasmių sutalpinti į mažutį aiškų vaizdą. Tačiau jie savo ruožtu buvo neatsiejami nuo priskyrimo konkrečiai lyčiai ir jas apraizgiusių stereotipų.

Nutarta šią problemą spręsti. Tokios didžiosios technologijų kompanijos kaip „Google“, „Apple“ ar „Facebook“ pasišovė užtikrinti, kad visi „emociukai“ turėtų moterišką ir vyrišką versijas.

Visgi „Adobe“ dizaineris Paulas Huntas nemanė, kad problemos jau nebeliko. P. Huntas siekė sukurti dviejų lyčių ribas peržengiančius jaustukus. O kurdamas juos, dizaineris pastebėjo, jog „emociukų“ lytį dažnai nurodo detalės – pavyzdžiui, plaukai.

2017-aisiais P. Hunto pasiūlymai dėl lyties neatspindinčių „emodžių“ susilaukė pritarimo. Tad realistiški „emociukai“ ėmė darytis vis abstraktesni.

2019-aisiais naujieji „emociukai“ turėjo lyties įtraukimo galimybę. Ji apėmė visus žmones vaizduojančius „emodžius“, išskyrus tokias ikonėles kaip, tarkime, besilaukianti moteris. „Google“ visiems lyties neapimantiems „emociukams“ pasitelkė oranžinę spalvą, kad vartotojas juos iškart atpažintų. „Apple“ pasirinko pilką.

Tačiau esminis tikslas buvo panaikinti konkrečią lytį išduodančius ženklus. Tarkime, nepaisant besikeičiančios sampratos, sijonas vis dar asocijuojasi su moterimi. Tad iš esmės buvo siekiama sukurti abstrakčią lyties neapimančią idėją.

Deja, tai patiko ne visiems vartotojams. Ekspertų teigimu, galutinis rezultatas vis vien priminė „kostiumuotą moterį“. Taip yra todėl, kad dauguma lyties aspektą turinčių dalykų yra moteriški, mat vis dar įprasta, jog tie dalykai yra skirti vyrams.

„Emociukų“ kūrimo procesas nesustoja, tačiau neutralumo lyties atžvilgiu įgyvendinti, panašu, dar nepavyko. Ši užduotis – išties kietas riešutėlis dizaineriams.

Pasidalink

Susisiekite su mumis!