Skaitmeninė rinkodara – Swedbank verslo klientams
Skaitmeninė rinkodara – neatsiejama sėkmingo verslo dalis ir vienas esminių įrankių, padedančių verslą auginti. Skaitmeninė rinkodara apima produktų ar paslaugų reklamavimo ir pardavimo skaitmeninėje erdvėje – internete – procesus, įgyvendinamus naudojantis tinkamai sudėliotomis strategijomis ir pagal jas parinktais skaitmeninės rinkodaros kanalais.
Teisingi skaitmeninės rinkodaros sprendimai leidžia pasiekti reikiamą auditoriją, plėsti pardavimų apimtis, formuoti reikiamą įvaizdį ir didinti žinomumą.
-
30%Nuolaida Swedbank verslo klientams
-
160Skaitmeninės rinkodaros kurso trukmė val.
-
Mokslai nuotoliniu būdu
Programą sudaro
Skaitmeninės rinkodaros samprata ir dalys
Dėstytojai
Mūsų dėstytojų komanda – skirtingų IT specialistų mišinys. Vieni, kaip kokie superdidvyriai 🦸, dienomis
užima Top pozicijas savo įmonėse ir vakarais atsiliepia į studentų pagalbos šauksmus, kiti – dirba kaip freelancer’iai, kasdien žongliruodami tarp klientų bei studentų. Tačiau visi jie 100% pasiruošę žiniomis ir patirtimi padėti tau! 🧑🎓
Tomas Dambrauskas
SEO and Performance Manager @MediaCom
Žilvinas Juraška
Founder @ MB Saisa, MB Reinforce Agency, MB Catch Ghosts
Programos kalendorius
Laikotarpis
10 savaičių
Laikas
kovo 21 d. - gegužės 25 d.
Trukmė
160 val.
Dažniausiai užduodami klausimai
Kursų grafikas yra fiksuotas, visos pamokos yra vedamos gyvai, profesionalių CodeAcademy dėstytojų, kuriems, paskaitų metu, galite užduoti klausimus, pasitikrinti namų užduotis, gauti patarimų dėl ateities projektų.
Mokslams virtualioje erdvėje naudojame vieną pažangiausių bei lanksčiausių pedagoginių programų – Microsoft Teams. Kartu su Microsoft Teams turėsite prieigą prie Microsoft Office paketo nemokamai vieneriems metams.
Prisijungimai prie Studijų aplinkos studentams atsiunčiami likus 5-3 darbo dienoms iki užsiėmimų pradžios į sutartyje nurodytą el. paštą.