TypeScript programa (223002404)

Front-End programuotojas, pasitelkdamas HTML, CSS ir TypeScript, kuria vartotojui matomą sąsają. Todėl jo darbas yra ne tik techninio, bet ir kūrybinio pobūdžio ir, suprantama, pakankamai glaudžiai susijęs su web dizainu. Front-End programavimo dėka puslapyje atsiranda viskas, ką vartotojas gali pamatyti – svetainės struktūra, vizualiniai ir dinaminiai sprendimai. Front-End programuotojas – tikra būtinybė visiems, norintiems apie savo verslą ar kitokią veiklą papasakoti ir užmegzti ryšius besinaudojant patrauklia ir dinamiška interneto svetaine.

  • 1928€
    Vidutinis Front-end programuotojo atlyginimas Lietuvoje
  • 96%
    Front-end programuotojai Lietuvoje yra patenkinti savo darbu
  • 87%
    Studentų sėkmingai pabaigia Front-end kursą

Įsidarbinimo galimybės

Atsiliepimai

sekmes-istorija

Vaiva Gribauskaitė

Front-End Developer @Oxylabs.io

Iš tiesų labai džiaugiuosi, kad pasirinkau CodeAcademy. Sutikau jaunų, entuziastingų dėstytojų kurie supažindino su programuotojų pasauliu, davė patarimų darbo pokalbiams (labai pravertė) ir gavau stiprius pagrindus pirmajam darbui.

Karina Garifovaitė

Iš šokių trenerės į Front-End programutoją

Į CodeAcademy atėjau vedama didelio smalsumo ir noro “laužyti standartus”. Dažnai girdėjau, kad programavimas labiau vyriška sfera ir tai buvo viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl kurį laiką save stabdžiau. Dabar ateities studentams galiu palinkėti nieko nelaukti, o ateiti ir išbandyti savo jėgas, nes su reikiamu motyvacijos bagažu ir dėstytojų pagalba bei palaikymu – CodeAcademy puiki vieta žengti savo pirmuosius žingsnius programavimo pasaulyje.

Ieva Kaleginienė

Front-End Developer @Kilo Health

Ko išmokau CodeAcademy? “Only the sky’s the limit”! Supratau, kad su didele motyvacija ir profesionalių dėstytojų pagalba įmanoma atsikratyti įvairių programavimo stereotipų, prisikrauti pilną žinių bagažą ir žengti į IT pasaulį tvirta koja. Sunkiausia žengti pirmą žingsnelį, bet kada daugiau, jei ne dabar?

Dalius Pamedytis

Front-End Developer @Hostinger

Pasirinkęs CodeAcademy front-end kursus sutikau ypač šaunius dėstytojus bei kolegas, kurie padėjo man užsivesti IT srityje. Tuo pačiu suteikė šaunius pagrindus pradedant kelionę į programuotojų pasaulį.

Programa

6 mėnesiai
  • 1 tema
  • 2 tema
  • 3 tema
  • 4 tema
  • 5 tema
  • 6 tema
  • 7 tema
  • 8 tema
  • 9 tema
  • 10 tema

Interaktyvaus turinio kūrimas

  • Parengti tvarkingai strūkturizuotą internetinį puslapį naudojant HTML kompiuterinio žymėjimo kalbą.
  • Apibūdinti HTML kompiuterine kalba sukurtų komponentų stilius naudojant CSS kompiuterinę kalbą.
  • Lygiuoti ir išdėstyti HTML kompiuterine kalba sukurtus komponentus naudojant CSS kompiuterinės kalbos įrankius.
  • Naudojant HTML ir CSS kompiuterines kalbas sukurti turinio dizainą prisitaikantį pagal įrenginio ekrano dydį.

Kompiuterio resursus taupantys JavaScript algoritmai

  • Reikiamai apibūdinti algoritmams skirtus objektus, masyvus, prototipus ar vartotojo kurtas struktūras.
  • Analizuoti duomenų struktūras ir reikiamai pritaikyti minimumo, maksimumo, paieškos, patikros, kaitos, rikiavimo, rūšiavimo, rekursijos algoritmus.
  • Analizuoti algoritmus, vertinti jų procesoriaus ir operatyvios atminties sąnaudas skirtingais atvejais (blogiausiu, vidutiniu, geriausiu) ir teisingai pritaikyti algoritmą.
  • Projektuoti asinchroninio tipo modulius našiam programos veikimui.

Vartotojo pusės programinės įrangos kurimas ir tobulinimas

  • Apibūdinti duomenų struktūras reikalingas patenkinti suprojektuotos sistemos funkcinius reikalavimus.
  • Projektuoti JavaScript kliento pusės programą kuri kurtų, atvaizduotų, atnaujintų ir trintų (CRUD)  specialisto apibūdintas duomenų struktūras.
  • Parengti kliento pusės interaktyvumą užtikrinančius programinės įrangos dizaino modelius, bei pritaikyti įvykių klausiklius.

Versijavimo sistemos

  • Kurti nuotolines saugyklas ir susieti jas su darbine aplinka.
  • Projektuoti programų sistemos versijavimo modelį.
  • Skaidyti programinės įrangos vystymą projekto versijomis ir jas apjungti naudojant GIT komandinę eilutę.
  • Formuoti ir tvarkyti projekto vystymo užduotis naudojant „Agile“ principus.

Programų sistemos reikalavimų analizė

  • Parengti projekto aprašą naudojant Node.js aplinkos bibliotekų/modulių tvarkyklę.
  • Tvarkyti bibliotekas skirtas vystymo ir produkcinei aplinkoms.
  • Parengti darbinę aplinką užtikrinant kodo kokybę bei vieningus standartus.
  • Projektuoti darbinės aplinkos technologijų konvertavimo į naršyklės aplinkai reikalingas technologijas procesus naudojant Webpack biblioteką ir jos trans-kompiliatorius.

Duomenų struktūros

  • Pritaikyti duomenų modelius formuojant duomenų tipus ir sąsajas.
  • Formuoti sudėtinius duomenų modelius naudojant anksčiau aprašytus duomenų modelius ir formuoti duomenų modelių ryšius.
  • Formuoti dinaminius duomenų modelius su abstrakčiais duomenų tipais.
  • Prototipais ir klasėmis apibūdinti ryšius tarp duomenų struktūrų panaudojant objektinio programavimo principus: kompozicija, paveldimumas, inkapsuliacija, abstrakcija ir polimorfizmas.

Programinės įrangos kūrimas panaudojant TypeScript ir React.js

  • Projektuoti interaktyviais ir perpanaudojamais komponentais grįstą architektūrą formuojant jų ypatybes ir būseną (angl.: state and props).
  • Kurti interaktyvius klasinių komponentų tarpusavio sąveikos procesus pagal React.js gyvavimo ciklus (angl.: lifecycle).
  • Kurti interaktyvius funkcinių komponentų tarpusavio sąveikos procesus naudojant React.js bibliotekos kabliukus (angl.: React hooks).
  • Projektuoti kliento pusės navigaciją naudojant ‚react-router‘ bibliotekos komponentus.
  • Parengti komponetų aplinkas naudojant konteksto tiekėjus (angl.: context providers).
  • Pritaikyti ‚redux‘ ir ‚react-redux‘ bibliotekos globalią būseną ir būsenos kaitos procesus.
  • Projektuoti globalios būsenos kaitos procesus kuriant ‚thunk‘ biblioteka papildytas asinchronines funkcijas.
  • Pritaikyti komponentų interaktyvumą susiejant juos su globalios būsenos procesais.
  • Projektuoti komponentų sistemas skaidant juos į atsakomybes valdančiuosius ir vienos atsakomybės komponentus.
  • Kurti kliento pusės turinį naudojant ‚material-ui‘ komponentų biblioteką.
  • Pritaikyti globalią būseną, jos procesus ir naršyklės atmintį autentifikacijos ir autorizacijos procesams.

Serverio pusės programinės įrangos kūrimas

  • Pritaikyti Node.js aplinkos modulius serverio pusės programai.
  • Kurti HTTP užklausas aptarnaujantį serverį grąžinant statinius failus ir duomenis.
  • Projektuoti serverio aplikaciją įdiegiant jai užklausų aptarnavimo papildinius (angl.: middlewares).
  • Formuoti užklausų maršrutizatorių.
  • Projektuoti sasają su kliento pusės programa ir duomenų baze.
  • Apibūdinti duomenų bazių modelius ir ryšius tarp jų.
  • Kurti atutentifikacijos ir autorizacijos procesus, įgalinti autentifikuotų užklausų apdorojimą.

Duomenų bazės

Analizuoti programų sistemos reikalavimus ir pagal juos projektuoti duomenų bazę pritaikant ryšius tarp duomenų modelių.

Projekto reikalavimų vertinimas

  • Analizuoti programų sistemos reikalavimus ir pritaikyti SPA(angl.: single page application) arba MPA(angl.: multi page application) architektūrą.
  • Projektuoti programinę įrangą naudojant programinės įrangos dizaino šablonus: MVC, Observer.
  • Kurti programinę įrangą taikant programavimo gerąsias praktikas: KISS, DRY, YAGNI, SOLID, SoC, APO, LoD

Funkciniai ir nefunkciniai reikalavimai

  • Formuoti strūktūrų (klasių, komponentų, profilių) UML diagramą.
  • Projektuoti autorizacija paremta panaudos atvejų UML diagramą.
  • Projektuoti programos procesų sekas apibūdinant UML sekų diagramas.
  • Projektuoti programos sekų tarpusavio ryšius apibūdinant UML veiklos diagramas.
  • Projektuoti duomenų bazės modelių UML diagramas su asociacijomis.

Dokumentacija

  • Dokumentuoti programinės įrangos funkcijų paskirtį, argumentus ir išeigą.
  • Dokumentuoti programos klases ir struktūras apibūdinant jų paskirtį, savybes ir metodus.

Dėstytojai

Mūsų dėstytojų komanda – skirtingų IT specialistų mišinys. Vieni, kaip kokie superdidvyriai 🦸, dienomis
užima Top pozicijas savo įmonėse ir vakarais atsiliepia į studentų pagalbos šauksmus, kiti – dirba kaip freelancer’iai, kasdien žongliruodami tarp klientų bei studentų. Tačiau visi jie 100% pasiruošę žiniomis ir patirtimi padėti tau! 🧑‍🎓

Front-end

Andrius Kasovskis

Freelance Front-end Web Developer

Full-stack

Žilvinas Vidmantas

Freelance Software Developer

Full-stack

Marius Kuzminskas

Freelance Web Developer

Front-end

Deividas Koncius

Front-end

Romanas Venckus

Programos kalendorius

Laikotarpis

balandžio 24 d. - spalio 30 d.

Laikas

8 val. per dieną

Trukmė

1060 valandų

Kaina

3340 €. Finansuojama UžT

Skaičiuoklė

Išsimokėjimo galimybės

Mes siūlome tiek skirtingų išsimokėjimo galimybių ir lengvatų, kad sukūrėme skaičiuoklę savo galimybes pasiskaičiuoti pačiam – visai kaip banke. 💸

CodeAcademy finansavimas

  • Nuo 50 €/mėn.

100% Užimtumo Tarnybos finansavimas

  • Užimtumo Tarnybos finansavimas leidžia persikvalifikuoti dirbantiems ir įgyti naujas kompetencijas nedirbantiems! 🚀
  • Besimokantiems studentams gali būti skiriamos UžT stipendijos, Daugiau informacijos čia.

Mokėk po sėkmingo įsidarbinimo!

  • Mėnesinis mokestis – 10% nuo Neto pajamų, su galimybe turėti mokėjimo atostogas iki 5 mėnesių.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kursų grafikas yra fiksuotas, visos pamokos yra vedamos gyvai, profesionalių CodeAcademy dėstytojų, kuriems, paskaitų metu, galite užduoti klausimus, pasitikrinti namų užduotis, gauti patarimų dėl ateities projektų.

Mokslams virtualioje ervėje naudojame vieną pažangiausių bei lanksčiausių pedagoginių programų – Microsoft Teams. Kartu su Microsoft Teams turėsite prieigą prie Microsoft Office paketo nemokamai vieneriems metams.

Prisijungimai prie Studijų aplinkos studentams atsiunčiami likus 5-3 darbo dienoms iki užsiėmimų pradžios į sutartyje nurodytą el. paštą.

Susisiekite su mumis!